Riekko

RIEKKO

Riekkoa vuokrataan normaalisti, jokaisen käyttäjän on huolehdittava siivouksesta yleisten koronaepidemiaan liittyvien hygieniaohjeiden mukaisesti.

HINNAT

• ma-su 170 € (Poikkeus: juhannusviikko 230 €)

• pe-su 100 €

• vuorokausi 35 €

• Iltavuokra esim. saunailtaa varten 25 €

Muu kuin oma käyttö tulee anoa hallitukselta, joka määrittelee tällöin hinnan tapauskohtaisesti.

VUOKRAUSEHDOT

Kuluvan vuoden kesävarauksia voi alkaa tekemään 1.4 alkaen.

Riekkoa hoitaa Ari Salminen, hänet tavoittaa numerosta: 050 3455557

Vuokrattaessa täydet viikot ovat etusijalla.

Vuokra-aika päättyy lähtöpäivänä klo 14.00.

Varaus vahvistetaan maksamalla Riekon vuokra kuukautta ennen varauksen alkamista yhdistyksen tilille: FI51 5730 7350 0015 75. Maksaessasi mainitse viitteenä Riekko+ pvm/oma nimesi. Mikäli varauksen alkuun on vähemmän aikaa, varaus maksettava välittömästi.

Varauksen peruuttaminen: Varauksen voi perua ilman kuluja kuukautta ennen varauksen alkamista. Mikäli varaus perutaan tätä myöhemmin, vuokraa ei palauteta. Poikkeuksena sairaustapaukset, joista toimitetaan Riekon hoitajalle lääkärintodistus.

Vuokralaisen velvollisuudet: Syyskokouksessa 8.11.2012 päätettiin, että Riekon tilan vuokrausta tullaan jatkamaan ns. omatoimimökkinä, jotta vuokrahinnat voidaan pitää kohtuullisina ja vuokraustoimintaa voidaan jatkaa.  Tämä tarkoittaa sitä, että vuokraajat hoitavat itse Riekon siivouksen, roskien viennin ja ympäristön siistinä pitämisen mm. ruohonleikkuun ja puiden pilkkomisen.

Mikäli vuokraaja ei ole siivonnut mökkiä lähtiessään, peritään 150 €:n siivousmaksu.  Mikäli siivoukseen joudutaan käyttämään siivousfirmaa, vuokraaja maksaa firman laskuttaman summan kokonaisuudessaan.

Vuokralainen on velvollinen ilmoittamaan Riekon hoitajalle välittömästi, jos edellinen vuokraaja ei ole siivonnut mökkiä, hoitanut muita velvoitteitaan tai jos jotain on rikottu.

Riekon mökki – Riekontie 61  33980 Pirkkala

Riekon tila, entinen maanviljelytila, Pirkkalan kunnan omistuksessa. JHL vuokraa ja hoitaa mökkiä talkoilla.

Päärakennukseen kuuluu iso oleskelutila jossa takka, iso ruokapöytä, kerrossänky, 2 sohva ryhmää. Sopii kokoustilaksi, juhlapaikaksi.

Makuuhuone jossa nukkumatilat 5 hengelle, lämmitettävä uuni.

Keittiössä leivinuuni, puuhella, sähköhella, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, jääkaappi-pakastin, pirttikalusto ja lastensyöttötuoli. Keittiökaapistot, jossa on ruokailu ja kahvikalusto, kattiloita, pannuja, ruokailuvälineet ym.

Lääkekaappi, missä sidetarpeita, puhdistusaineet, kyytabletit.

Pihalla aitta jossa puutarhatyökaluja, ruohonleikkuri, siimaleikkuri, kottikärryt, haravat ym..

Saunarakennuksessa löylyhuone, pesuhuone johon suihkuun tulee lämminvesi, pukuhuone/oleskeluhuone, ulkoveranta. Täältä löytyvät myös saunanpesuaineet ja siivousvälineet.

Vanhalla saunalla on puuvaja jossa kuivat puut. Pihalta löytyy myös pieni varastorakennus ja ulkovessa.

Grillikatos, jonka saa pimeällä myös valaistua.

Lapsille on ulko- ja sisäleluja, kirjoja.

Lähtiessään roskat viedään mukanaan yleiseen roskakatokseen.

Katso kuvia Riekosta kuvagalleriasta!

Vuokraan kuuluu polttopuut, sähkö, vene ja urheiluvälineet.

Avaimen saa maksettua kuittia vastaan yhdistyksen toimihenkilöltä:

Siivous kuuluu jokaiselle käyttäjälle ennen lähtöä!